چه ساده بود!


خسته ام ..

هر روز

از

دیوار

عبور می کنم

و با خودم

فکر می کنم

چه ساده بود!

و

گذشته را

به یاد

می آورم

که

هر روز

دیوار را

میدیدم

و خودم

را تسلیم

می کردم

بدون اینکه

بدانم

گذشتن از آن

چقدر ساده است!

چه خوب شد

که

تصمیم گرفتم

شانسم را

امتحان

کنم!



نظرات شما عزیزان:

ميثم
ساعت20:22---12 خرداد 1392
این روزها و شبها ، من فکر می کنم که پشت همه ی تاریکیها

شفافیّت شیری حیات نهفته است.

این راز را ، از حفره ی ماه و روزنه های ستارگان دریافته ام ...




پاسخ:زیبا بود،سپاس


مهسا
ساعت23:59---11 خرداد 1392
سلام گلم مرسي ازاينكه وبلاگ منو ديدي

قايق كوچولوت خيلي خوشكله موفق باشي من لينكت ميكنم گلم
پاسخ:مرسی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
شنبه 11 خرداد 1392برچسب:, 14:46 |- zohal -|

ϰ-†нêmê§